Zonneweken in de gemeente Hellendoorn

Ook dit jaar organiseert De Welle weer de Zonneweken in de gemeente Hellendoorn. Deze zijn in week 34 (19, 20 en 21 augustus 2024) en in week 35 (26, 27 en 28 augustus 2024). Het programma is voor beide weken gelijk en staat vol leuke en interessante activiteiten. Dit jaar staan er o.a. een workshop Caribbean Drums, handboogschieten en een klimwand beklimmen op het programma.

UPDATE

Kun je niet de hele week? Op dit moment zijn er nog enkele plekken vrij voor de activiteiten in de eerste Zonneweek:

• Maandag 19 augustus: workshop Caribbean drums (van 12.30 tot 14.30 uur).
  • Dinsdag 20 augustus: handboogschieten en klimwand (van 10.45 tot 12.30 uur).
  • Deelname is gratis. Je kunt je voor deze activiteiten aanmelden door te mailen naar: jongerenwerk@stichtingdewelle.nl

Voor wie zijn de Zonneweken?
Voor jongeren tussen de 10 en 18 jaar die in de gemeente Hellendoorn wonen. Ben je net iets jonger of ouder? Neem dan even contact met ons op. Dan kijken we wat er mogelijk is.

Deelname is gratis
Jongeren kunnen dus zonder enige financiële drempel deelnemen aan de Zonneweken.

Meer informatie
Wil je meer weten over de Zonneweken? Stuur dan een mailtje naar Leonie Juurlink (l.juurlink@stichtingdewelle.nl) of Leon Piksen (l.piksen@stichtingdewelle.nl).

Aanmelden
Aanmelden voor de tweede Zonneweek kan nog steeds via dit online formulier. Je mag het formulier ook uitprinten en inleveren bij de balie van De Welle, Constantijnstraat 32a in Nijverdal. Je kunt hier ook ter plekke het aanmeldformulier invullen, als online invullen niet mogelijk is.