Wereld Alzheimer Dag – Samen in beweging

Op 21 september is het Wereld Alzheimer Dag. Elk jaar wordt er voor deze dag een thema gekozen. Het thema voor 2024 is ‘Samen in beweging’.

Door voldoende te sporten en te bewegen heb je minder kans op gezondheidsklachten. Ook is het goed voor de ontwikkeling van de hersenen en de mentale gezondheid. In het hele land worden ter gelegenheid van Wereld Alzheimer Dag allerlei extra activiteiten georganiseerd. Daarom willen wij als De Welle ook graag een aantal leuke beweegactiviteiten onder de aandacht brengen, die eveneens geschikt zijn voor mensen met geheugenproblemen:

Kijk voor ons volledige activiteitenaanbod op www.stichtingdewelle.nl/agenda of neem voor meer informatie of om u aan te melden telefonisch contact op met De Welle via 0548-638810.

U bent van harte welkom om mee te doen!