Vrouwen voor Vrouwen op 2 november

Op donderdag 2 november organiseert De Welle weer een bijeenkomst van Vrouwen voor Vrouwen. Hierbij neemt één van de vaste deelnemers van deze bijeenkomsten, Wil Peinemann, de anderen mee in de wereld van etherische oliën. Voordat Wil met pensioen ging, had ze 32 jaar een eigen drogisterij. Ook is ze ervaringsdeskundige in het geven van massages. Bij Vrouwen voor Vrouwen gaat zij in op de achtergrond en het ontstaan van etherische oliën, de toepassingen ervan en waarop te letten bij gebruik. Daarnaast kunnen de deelnemers die dat willen in duo’s oefenen met de techniek voor een rustgevende handmassage.

Deze bijeenkomst is van 9.30 tot 11.30 uur in Eetcafé Kleurrijk, Willem Alexanderstraat 2A in Nijverdal. Iedereen is van harte welkom.

Vrouwen voor vrouwen is een initiatief van De Welle. Voor meer informatie kan men contact opnemen met Petra de Vries van De Welle, p.devries@stichtingdewelle.nl of 06-43274974.