Bedankje voor vrijwilligers gemeente Wierden

Bent u vrijwilliger in de gemeente Wierden? Kom dan gezellig naar de high tea op woensdag 4 september 2024! De Gemeente Wierden en De Welle willen op die manier alle vrijwilligers in de gemeente Wierden bedanken voor hun inzet voor de samenleving.

“We kunnen niet zonder vrijwilligers, onze samenleving draait op vrijwilligers. Of je nu een uurtje per week wandelt met iemand, vrijwillig helpt in een verpleeghuis, iemand digitaal ondersteunt of een muur van het clubhuis verft: jouw inzet is goud waard”, aldus een woordvoerder. “Als Gemeente Wierden en De Welle zijn we ons extra bewust van al het werk dat vrijwilligers doen.”

Iedereen die zich als vrijwilliger inzet in de gemeente Wierden is van harte welkom bij de high tea bij Zorgboerderij De Piet in Enter. Er zijn drie momenten:

• van 11.00 tot 12.30 uur
  • van 13.00 tot 14.30 uur
  • van 15.00 tot 16.30 uur

Het maximum aantal deelnemers is 100 per keer. Wacht dus niet te lang met aanmelden. Dit kan tot 21 augustus a.s. via het online aanmeldformulier of bij de balie van De Welle in bibliotheek Wierden.