Vrijwilligers gezocht voor maaltijdservice De Welle

Houdt u van autorijden, heeft u een eigen auto ter beschikking en wilt u iets betekenen voor de oudere inwoners in de gemeente Wierden of in de gemeente Hellendoorn? Dat kan als vrijwillige maaltijdbezorger bij De Welle. U brengt dan eens in de zoveel tijd rond het middaguur een warme maaltijd bij de mensen thuis.

Als maaltijdbezorger maakt u deel uit van een team enthousiaste vrijwilligers. Wie wanneer de maaltijden rondbrengt, wordt in goed onderling overleg afgesproken. Dit rouleert per week, waarbij elke vrijwilliger gemiddeld één keer in de zes weken aan de beurt komt. U kunt daarbij zelf aangeven welke dagen of weken u beschikbaar bent of wanneer juist niet. De warme maaltijden worden alleen op doordeweekse dagen bezorgd.

Daarnaast kunt u als vrijwilliger altijd terecht bij een beroepskracht van De Welle. Bijvoorbeeld als u tijdens het bezorgen van de warme maaltijden vragen heeft of een situatie tegenkomt waar u even geen raad mee weet. Ook ontvangt u voor deze vrijwilligersfunctie een onkostenvergoeding.

Wilt u meer weten over deze vrijwilligersvacature? Neem dan contact op met Leonie van der Vegt, telefoon 0548-638810 of stuur een e-mail naar maaltijden@stichtingdewelle.nl.