Uitstapje voor inwoners met geheugenproblematiek en hun naasten

De dag op een zinvolle manier besteden is voor iedereen belangrijk, zeker als u of uw naaste te maken heeft met dementie. Een betekenisvolle invulling van de week zorgt voor structuur en plezier en dit kan bijdragen aan de kwaliteit van leven. Om die reden organiseren Evenmens en De Welle gezamenlijk een uitstapje voor inwoners met geheugenproblematiek en/of hun naasten, waarbij plezier en ontmoeting centraal staan.

Op maandag 28 oktober heeft u in de middag de mogelijkheid om mee te gaan naar het C1000 museum in Hellendoorn.  Na een kopje koffie met appelgebak gaan we die middag terug naar vervlogen tijden terwijl je de nostalgie van C1000 herbeleeft. Of je nu een liefhebber bent van geschiedenis, een nostalgische ziel of gewoonweg herinneringen wilt ophalen, het C1000 Museum verwelkomt je graag voor een onvergetelijke reis terug in de tijd. Ga daarom gezellig mee en beleef het verleden van C1000 in al zijn glorie.

Aanvang: 14.30 uur
Eigen bijdrage: € 2,50

Aanmelden kan digitaal via www.evenmens.nl/evenement/uitstapje-c1000 of telefonisch tijdens kantooruren op 0548-638 830. Wilt u met meerdere personen mee? Dan graag per persoon aanmelden.

Wilt u graag mee, maar heeft u geen vervoer?
Deze middag rijdt de Mooi Meegenomen bus van De Welle voor u. Als u hiervan gebruik wilt maken, dan kunt u dit aangeven bij uw aanmelding evenals welke twee opstaplocaties uw voorkeur heeft:

• Parkeerplaats De Cirkel Nijverdal
  • Parkeerplaats Het Noabershuus Hellendoorn