Spelletjesmiddag voor leerlingen uit groep 2, 3 en 4

Korfbalvereniging Blauw Zwart in Wierden en de buurtsportcoaches van De Welle slaan de handen ineen. Samen organiseren zij op woensdag 2 oktober 2024 een leuke, sportieve en uitdagende spelletjesmiddag voor leerlingen uit groepen 2, 3 en 4.

Meer dan alleen korfballen
Tijdens de spelletjesmiddag zijn de kinderen vooral lekker aan het spelen en bewegen, terwijl ze ongemerkt aan hun motorische vaardigheden werken. De focus ligt dus niet direct op het beoefenen van korfbal, maar wel op de grondvormen van bewegen die van belang zijn binnen het korfbal, namelijk gooien en vangen, mikken, rennen, springen, etc. Uiteraard wordt er ook aan de overige grondvormen aandacht geschonken, om zo breed motorische ontwikkeling te stimuleren.

Alle leerlingen van de groepen 2, 3 en 4 zijn woensdag 2 oktober om 14.30 uur van harte welkom op het sportcomplex van KV Blauw Zwart (2e Lageveldsweg 6f in Wierden). De spelletjesmiddag duurt tot 16.00 uur.

Aanmelden niet nodig
Kom jij ook? Voorafgaand aanmelden hoeft niet. Als je wilt deelnemen, kan je je woensdag 2 oktober tussen 14.15 en 14.30 uur melden op het sportcomplex van KV Blauw Zwart. En vergeet niet je vriendjes en vriendinnetjes mee te nemen.

De  buurtsportcoaches van De Welle en vrijwilligers van KV Blauw Zwart hopen vele kinderen te mogen begroeten. Dan maken wij er samen een gezellige middag van!

Voor meer informatie kan er contact gezocht worden met Daan Hedriks (KV Blauw Zwart), tel.  06-19376250.