Speciale zomereditie ritten Mooi Meegenomen Bus

De ritten van de Mooi Meegenomen Bus in de maanden juli en augustus staan in het teken van de zomereditie: een speciaal programma waarbij we een korting kunnen geven aan degenen die in de zomermaanden meegaan met de Mooi Meegenomen Bus.

Ritten vanuit de gemeente Hellendoorn
In juli rijdt de Mooi Meegenomen Bus onder andere naar Olst voor een bezoek aan Museum Oud Keukengerei. Er is een mooie boottocht over de Vecht. En er wordt een bezoek gebracht aan het Rijssens Leemspoor Museum!

Ritten vanuit de gemeente Wierden
Vanuit de gemeente Wierden gaat de Mooi Meegenomen Bus in augustus naar het schoolmuseum in Ootmarsum. Er is een boottocht over de Vecht bij Ommen. En er wordt er een bezoek gebracht aan de tuinen van Mien Ruys, er staat een toertocht ingepland en een bezoek aan de Stöppelhaene in Raalte.

Over Mooi Meegenomen
De Mooi Meegenomen Bus is bedoeld voor iedereen die zelfstandig woont, maar niet (meer) zo vaak de deur uitgaat. Er is plaats voor maximaal zeven mensen per uitje. Als deelnemer wordt u thuis opgehaald en weer veilig thuisgebracht. De kosten voor de uitstapjes zijn afhankelijk van het soort activiteit (zie programma).