Ritten Mooi Meegenomen Bus in oktober 2024

Voor oktober zijn de volgende ritten gepland met de Mooi Meegenomen Bus van De Welle:

Ritten vanuit de gemeente Hellendoorn
Vanuit de gemeente Hellendoorn gaat de bus de komende maand richting Almelo voor een leuke High Tea. Er wordt een bezoek gebracht aan de Kaasboerderij en Schilderijenhuis Dalmsholte. Ook rijdt de bus naar Westerhaar voor een bezoek aan het Veenmuseum!

Ritten vanuit de gemeente Wierden
Vanuit de gemeente Wierden wordt een bezoek gebracht aan de Kaasboerderij Heileuver in Dalmsholte. De bus rijdt naar Nijverdal voor een bezoek aan het Oorlogsmuseum en er staat een mooie toertocht door de omgeving gepland!

Over Mooi Meegenomen
De Mooi Meegenomen Bus is bedoeld voor iedereen die zelfstandig woont, maar niet (meer) zo vaak de deur uitgaat. Er is plaats voor maximaal zeven mensen per uitje. Als deelnemer wordt u van huis opgehaald en weer veilig thuisgebracht. De kosten voor de uitstapjes zijn afhankelijk van het soort activiteit (zie programma). Aanmelden kan telefonisch via De Welle:

• Voor ritten vanuit de gemeente Hellendoorn: telefoon 0548-638800 van maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 12.00 uur
  • Voor ritten vanuit de gemeente Wierden: telefoon 0546-571693 van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 12.00 uur

Wilt u het programma persoonlijk ontvangen? Stuur dan een berichtje naar k.smalbrugge@stichtingdewelle.nl.