Nieuwe activiteit De Welle: Crea Doe

Houd je van creatief bezig zijn, zoals haken, breien, kleuren, schilderen, knutselen met natuurlijke materialen, diamant painting, etc., dan is de nieuwe activiteit van De Welle in de gemeente Hellendoorn ‘Crea Doe’ misschien wat voor jou. Naast creatief bezig zijn, kun je ook een puzzel maken of samen een spel spelen. Eigen ideeën zijn ook altijd welkom.

De Welle wil met de Crea Doe-ochtend mensen samenbrengen die het leuk vinden om creatief bezig te zijn, andere mensen te ontmoeten, ideeën uit te wisselen of om gewoon gezellig met elkaar een kop koffie te drinken.

De eerste Crea Doe staat gepland op maandag 28 oktober van 9.30 tot 11.30 uur in de socioruimte van de Bendien Smitshof in Nijverdal. Daarna is er elke 4e maandag van de maand een Crea Doe gepland, op hetzelfde tijdstip en dezelfde locatie. Kijk op www.stichtingdewelle.nl/agenda voor de exacte data.

Tijdens de eerste Crea Doe-ochtend, op maandag 28 oktober, kun je geheel vrijblijvend binnenlopen om te kijken of deze ochtend bij jou past. Lijkt Crea Doe je wat, dan kun je je bij De Welle hiervoor aanmelden.

Deelname aan Crea Doe is gratis. Koffie/thee reken je af met een strippenkaart. Deze kun je kopen bij de balie van De Welle aan de Constantijnstraat 32a in Nijverdal. Een kaart kost € 12,50 en is goed voor 10 kopjes koffie/thee. Betaling kan uitsluitend per pin.