Krentenwegge als bedankje voor vrijwilligers in de gemeente Wierden

Op 7 december is het de Nationale Dag van de Vrijwilliger. Ter ere hiervan biedt de gemeente Wierden alle vrijwilligers een lekker pakje krentenwegge aan, als kleine blijk van waardering voor hun inzet. Elke vrijwilliger die actief is in de gemeente Wierden kan de krentenwegge aanvragen via dit formulier.

Aanmelden vóór 22 november
U kunt alleen uzelf aanmelden. Er wordt onder andere gevraagd voor welke organisatie u als vrijwilliger actief bent. Alleen volledig ingevulde formulieren worden verwerkt. Via het e-mailadres dat u opgeeft, ontvangt u uw persoonlijke deelnamebewijs. Hiermee kunt u de krentenwegge ophalen bij de bakker van uw keuze, op de dag die u hebt aangegeven. Het is om die reden niet mogelijk om meerdere aanmeldingen via hetzelfde formulier te doen.

Meer informatie of vragen?
Heeft u hulp nodig bij het aanmelden? De Welle helpt u graag. Dit kan op werkdagen van 10.00 tot 11.30 uur bij de balie van De Welle in Bibliotheek Wierden. Heeft u andere vragen, dan kunt u contact opnemen met Dianne van Egmond, coördinator vrijwilligerswerk De Welle/WierdenDoet!, tel.06-41353301 of via: d.vanegmond@stichtingdewelle.nl.

Deze gemeentelijke vrijwilligerswaardering wordt georganiseerd door WierdenDoet!, onderdeel van De Welle.