Kom in de herfstvakantie naar het Springkussenfestijn

Pak je agenda erbij en noteer woensdag 30 oktober! Op deze dag, midden in de herfstvakantie, wordt sporthal ‘n Dikken in Wierden omgetoverd tot een groot overdekt speelparadijs. Je leest het goed. De Welle organiseert hier namelijk in samenwerking met Wie-Sport en zwembad De Kolk een groots Springkussenfestijn!

Alle kids van 4 t/m 12 jaar kunnen zich tijdens dit festijn uitleven op allerlei verschillende springkussens en andere activiteiten. Met maar liefs 924m2, verschillende leeftijdsarea’s en meerdere spring- en luchtkussens wordt het een activiteit om nooit te vergeten. Voor de kleintjes tot 6 jaar is er een aparte area met (rustigere) speelmogelijkheden met onder andere een ballenbak, kleinere springkussens en populaire bouwstokken/-blokken. De eyecatchers voor de oudere kinderen zijn junglerun, klimtoren of wat te denken van het interactief play system. Voor de ouders en begeleiders is er een leuke zithoek ingericht met uitzicht op de zaal.

Tijdsblokken
Het Springkussenfestijn is opgedeeld in twee tijdsblokken:

• Tijdsblok 1: 11.00 tot 13.30 uur
  • Tijdsblok 2: 14.00 tot 16.30 uur

Tickets
Tickets zijn te koop per tijdsblok en alleen nodig voor je kind(eren); ouders/verzorgers kunnen gratis naar binnen.

Kom jij op 30 oktober ook gezellig langs om te springen?
Kijk voor meer informatie en het reserveren van je ticket(s) op www.stichtingdewelle.nl/springkussenfestijn.