Inzet vanuit De Welle en JOGG bij opening Noordzuidverbinding

Op vrijdag 2 augustus is de Noordzuidverbinding tussen Hellendoorn-Zuid en Hulsen officieel geopend. De openingshandeling vond plaats op de Reggeweg, precies voor De Blenke.

Om de bewoners van deze woonlocatie in de gelegenheid te stellen om deze feestelijke dag bij te wonen, hielpen vrijwilligers van De Welle om hen naar buiten te begeleiding. Vanaf het terras en onder het genot van een kop koffie met krentenwegge, waren zij getuige van dit bijzondere moment.

Omdat bij de opening waren ook veel kinderen aanwezig, had JOGG-Hellendoorn gezorgd voor een smoothie bar. Hier konden de kinderen een gezond drankje uitkiezen bij Kayra Rodijk, JOGG-regisseur van de gemeente Hellendoorn en beweeg- en leefstijlcoach van De Welle. Als JOGG-regisseur zet zij zich ervoor in dat kinderen in een gezonde leefomgeving mogen opgroeien.

Alle aanwezigen kijken terug op een feestelijke dag en een geslaagde samenwerking tussen alle partijen.

Voor meer informatie over de opening: www.hellendoorn.nl/actueel/de-noordzuidverbinding-is-feestelijk-geopend/