Inloop met lunch bij De Welle in Wierden en Enter

Inloopochtend Wierden
Elke donderdag in de even weken is er een inloopochtend bij De Welle in Wierden. Deze tweewekelijkse inloop, die De Welle in samenwerking met Evenmens organiseert, is bedoeld voor mensen die de behoefte hebben om andere buurtbewoners te ontmoeten. Aanmelden is niet nodig en iedereen kan tussen 10.00 tot 12.00 uur geheel vrijblijvend even binnenlopen bij De Welle aan de Dokter G.H. Beensweg 21 in Wierden. De eerstvolgende mogelijkheid is op donderdag 19 september a.s.

Inloop met lunch in Wierden
Op donderdag 3 oktober is er een extra reden om naar de inloop te komen. Dan is er voor alle deelnemers aansluitend aan de inloopbijeenkomst een lunch. Deelname is gratis, maar aanmelden verplicht in verband met de voorbereidingen. Dit kan tot 26 september door een e-mail te sturen naar k.smalbrugge@stichtingdwelle.nl of door te bellen met De Welle, telefoon 0546-571693.

Inloop met lunch in Enter
Ook in Enter organiseren De Welle en Evenmens met regelmaat inloopbijeenkomsten bij De Bron (Dorpsstraat 57). Op donderdag 17 oktober wordt tijdens deze inloopbijeenkomst eveneens een lunch aangeboden. Alle inwoners van Enter zijn welkom om vanaf 12.00 uur aan te sluiten. Deelname is gratis. Aanmelden kan tot 10 oktober door te mailen naar k.smalbrugge@stichtingdewelle.nl of te bellen naar 0546-571693.