Hobbyclub De Welle weer van start

Na een zomerstop gaat de hobbyclub van De Welle vanaf 16 september weer van start.

Elke maandag van 13.30 tot 15.30 uur komen de deelnemers bij elkaar in het gebouw van De Welle aan de Dokter G.H. Beensweg 21 in Wierden. Samen hebben ze een gezellige middag en zijn ze lekker creatief bezig. Dit in de breedste zin van het woord, want wat iemand wil doen of de hoeveelheid ervaring maakt niet uit. Iedereen is welkom! Dat is waar deze hobbyclub voor staat. Onder het genot van een kop koffie of thee delen de deelnemers tips en tricks en helpen ze elkaar verder. Een aantal keer per jaar organiseren de vrijwilligers die deze hobbyclub begeleiden een workshop, zoals bloemschikken of een gezamenlijke brunch.

Bent u ook graag creatief bezig? En lijkt het u leuk om dit samen met anderen te doen en ideeën uit te wisselen? Kom een keer geheel vrijblijvend langs. De eerste keer is gratis. Daarna zijn de kosten voor deelname € 2,75 per keer inclusief koffie/thee.

Heeft u geen eigen vervoer om naar De Welle te komen? Dan kan AutoMaatje wellicht uitkomst bieden. Neem voor meer informatie of om u aan te melden contact op met Kristel Smalbrugge, tel. 06-43274813.