De nieuwe Beweeggidsen zijn uit!

Bewegen is het beste medicijn met de gezelligste bijwerking! Door meer te bewegen houdt u uw lichaam sterk en gezond. Om het bewegen makkelijker vol te houden, kunt het beste activiteiten kiezen die u zelf leuk vindt om te doen en die u eenvoudig kunt inplannen in uw dagelijkse leven. Daarvoor heeft De Welle per gemeente zo veel mogelijk beweegactiviteiten gebundeld, die geschikt zijn voor mensen van 67 jaar en ouder. Behalve dat u zich fitter en gezonder gaat voelen, komt u ook met meer mensen in contact. Want gezelligheid en plezier staan bij alle activiteiten voorop!

De digitale beweeggidsen vindt u hier:

De papieren uitgave kunt u gratis ophalen bij De Welle. Bekijk deze eens op uw gemak. Heeft u een leuke activiteit gevonden? Neem dan contact op met de betreffende vereniging of beweegaanbieder.

Komt u er niet uit? Dan helpen onze leefstijlcoaches u graag verder. Ook als u advies of hulp wilt bij het kiezen van een passende activiteit, kunt u bij hen terecht. U kunt onze leefstijlcoaches telefonisch bereiken via 0548-638810 of stuur een e-mail naar leefstijlcoaches@stichtingdewelle.nl.