Activiteiten in Het Reggedal in oktober

Ook in oktober organiseert Het Reggedal samen met De Welle weer een aantal mooie ontmoetingsactiviteiten. Alle senioren uit Enter zijn hierbij van harte welkom.

Op dinsdag 8 oktober staat er een optreden van His Masters Voices gepland. Het repertoire van deze groep, die bestaat uit 25 leden, bevat voor elk wat wils. Op 14 oktober is er een swingend concert van muziekvereniging Concordia/Levenslust. De inloop van beide avonden begint om 18.45 uur en de optredens starten om 19.00 uur. De kosten bedragen € 5,- p.p. per optreden.

Heeft u zin in een warme maaltijd zonder hiervoor in de keuken te hoeven staan? Dan kunt u op 15 oktober om 17.00 uur weer aanschuiven bij de maandelijkse wijkmaaltijd. Samen met andere dorpsbewoners geniet u van een heerlijke maaltijd onder het genot van een gezellig gesprek.

De kosten hiervoor zijn € 15,00 p.p. Opgeven kan tot één week van tevoren via
reggedal-activiteitencentrum@carintreggeland.nl of door te bellen met 06-50161005.

Op donderdag 24 oktober is er een leuke Herfstfair met allerlei kraampjes in de hal en de ontmoetingsruimte. Ook is er een verloting met leuke prijsjes en kunt u genieten van koffie met gebak en poffertjes. De middag is van 14.00 tot 17.00 uur. Gelieve contant geld meenemen, omdat het niet overal mogelijk is om te pinnen.

Klik op de afbeeldingen voor het volledige programma van oktober of kijk op Activiteiten De Welle Wierden – Stichting De Welle.
Aanmelden voor de activiteiten is niet nodig, tenzij anders vermeld.