Werken bij De Welle iets voor jou?

Voor onze frontoffice in de bibliotheek Wierden zoeken we een enthousiaste, representatieve en betrokken collega die de dienst AutoMaatje coördineert en de administratieve werkzaamheden uitvoert. Dit doe je in samenwerking met een team van vrijwilligers.

Tevens ben jij het aanspreekpunt van De Welle in de frontoffice. Je staat klaar om uiteenlopende vragen van inwoners te beantwoorden. Dit doe je met aandacht en een luisterend oor. Je verheldert hun vragen en behoeften en vraagt door waar nodig. Waar het kan, handel je vragen zelfstandig af of verwijs je de inwoner door. Je standplaats is voornamelijk Wierden, maar je kunt ook ingezet worden in Nijverdal.

Kijk voor meer informatie over taken/werkzaamheden, kennis en vaardigheden en wat wij te bieden hebben op Vacatures – Stichting De Welle of klik op de afbeelding.

Is deze functie jou op het lijf geschreven? Dan zien we je sollicitatie graag tegemoet! Stuur je motivatie-brief en cv vóór 1 november 2024 naar Wiejanca de Vries (w.devries@stichtingdewelle.nl).