Wie maak jij blij met een gebakje?

Van 26 september t/m 2 oktober 2024 vindt voor de 15e keer de Week van de Ontmoeting plaats. In de gemeente Wierden organiseert De Welle, vanuit de kerngroep Eén tegen Eenzaamheid, ook dit jaar de inmiddels bekende Gebakjesactie. Doe je mee? Een klein gebaar met een groot effect!

Want hoe fijn is het als je iemand anders het gevoel kunt geven dat er naar hem of haar wordt omgekeken? Een bevestiging van onze Twentse Noaberschap in een tijd dat mensen steeds individueler worden. Het mooie van iets geven is dat je er zelf ook veel voor terugkrijgt. Een blij gevoel, interessante ontmoetingen en wie weet mooie, blijvende contacten. Ook als je zelf graag wat vaker mensen wilt ontmoeten, nodigen we je van harte uit om deel te nemen.

Bij wie je op bezoek gaat, bepaal je helemaal zelf. De enige voorwaarde is dat deze persoon in de gemeente Wierden woont. Als deelnemer kun je één bestelling doen. Je kunt hierbij 2 of 3 gebakjes aanvragen. Aanmelden kan tot 16 september 2024.

Kijk voor meer informatie, tips en het aanmeldformulier op www.stichtingdewelle.nl/gebakjesactie.