Activiteiten in Het Reggedal in september

Ook in september organiseert Het Reggedal samen met De Welle weer een aantal mooie ontmoetingsactiviteiten. Alle senioren uit Enter zijn hierbij van harte welkom.

Wijkmaaltijd
Op 12 september kunt u om 17.00 uur weer aanschuiven bij de maandelijkse wijkmaaltijd. Samen met andere dorpsbewoners geniet u van een heerlijke maaltijd onder het genot van een gezellig gesprek. De kosten hiervoor zijn € 15.00 p.p. Opgeven kan tot één week van tevoren via reggedal-activiteitencentrum@carintreggeland.nl of door te bellen met 06-50161005.

Optreden
Op woensdag 18 september staat er een optreden van De Zingende Badmutsen gepland. Met ouderwetse liedjes en knotsgekke sketches is plezier gegarandeerd en worden de toehoorders aangespoord om mee te zingen en te praten over vroeger. Het optreden start om 14.30 uur en kost € 5,00 euro per persoon.

Programma september
Klik hier voor het volledige programma van deze maand. Aanmelden voor de activiteiten is niet nodig, tenzij anders vermeld.