Wekelijkse fietstocht vanuit De Welle Wierden

Deze nazomer organiseert De Welle elke week een ontspannen, sportieve fietstocht in de omgeving van de gemeente Wierden. Iedereen kan hieraan meedoen, zowel mensen met een gewone als met een elektrische fiets.

De eerst rit is op dinsdag 27 augustus a.s. en daarna elke week op dinsdagmiddag tot begin oktober.  De start is om 14.00 uur bij het kantoor van De Welle, Dokter G.H. Beensweg 21 in Wierden. De fietstocht zal gemiddeld ongeveer 1,5 uur duren. Na afloop is er gelegenheid om met elkaar een kop koffie of thee te drinken bij De Welle (voor eigen rekening).

Lijkt het u leuk om mee te fietsen? U kunt zich telefonisch aanmelden bij De Welle via 0546-571693 of door een e-mail te sturen naar leefstijlcoaches@stichtingdewelle.nl. Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met Kayra Rodijk, beweeg- en leefstijlcoach van De Welle,
tel. 06-34269710.

Afhankelijk van de belangstelling wordt in oktober gekeken of er een fietsclub kan worden opgericht om deze wekelijkse fietstochten vanaf het voorjaar van 2025 zelfstandig te organiseren.