Activiteiten in Het Reggedal in juli

Ook in juli organiseert Het Reggedal samen met De Welle weer een aantal mooie ontmoetingsactiviteiten. Alle senioren uit Enter zijn hierbij van harte welkom.

Muziekvereniging Enter
Op maandag 15 juli staat er een optreden gepland van de muziekvereniging Enter. Tijdens deze muzikale avond kunt u genieten van muziek begeleid door de muziekvereniging. De inloop van deze avond begint om 18.45 uur en het optreden start om 19.00 uur. De kosten bedragen € 5,- p.p.

Maandelijkse wijkmaaltijd
Heeft u zin in een warme maaltijd zonder hiervoor in de keuken te hoeven staan? Dan kunt u op 4 juli om 17.00 uur weer aanschuiven bij de maandelijkse wijkmaaltijd. Samen met andere dorpsbewoners geniet u van een heerlijke maaltijd onder het genot van een gezellig gesprek.
De kosten hiervoor zijn € 13,50 p.p. Opgeven kan tot één week van tevoren via reggedal-activiteitencentrum@carintreggeland.nl of door te bellen met 06-50161005.

Programma
Deze maand zullen de standaard activiteiten van het Reggedal ook weer opgestart worden. Aanmelden voor de activiteiten is niet nodig tenzij anders vermeld.
Klik voor het volledige programma van juli op één van de de afbeeldingen of kijk voor alle activiteiten van De Welle op agenda De Welle – Wierden.