Gezonde verrassing voor deelnemers Avond Wandel 4-daagse

Tijdens de derde dag van de Avond Wandel 4-daagse Nijverdal-Hellendoorn 2024 ontvingen alle deelnemers als verrassing voor onderweg een lekkere appel. Het initiatief kwam van JOGG-regisseur Kayra Rodijk, beweeg- en leefstijlcoach bij De Welle. Ze spreekt van een geslaagde en gezonde bijdrage aan dit sportieve evenement: “Samen met mijn collega’s van De Welle hebben we 3.100 appels uitgedeeld. Met dank aan het Weidehuus. Ook onze JOGG-mascottes vielen in de smaak bij de kinderen. Iedereen die dit wilde, kon een knuffel krijgen van deze vrolijke fruitfiguren.”

Over JOGG
Als JOGG-regisseur voor de gemeente Hellendoorn zet Kayra zich in om voor kinderen een leefomgeving te creëren waarbij verantwoorde keuzes centraal staan. Daarvoor is een goede samenwerking tussen scholen, sportverenigingen, ouders, zorgverleners, kinderopvang en bedrijven een belangrijke voorwaarde. “Voor een gezonde leefomgeving moeten we onze krachten bundelen. Het geeft me veel energie om kinderen te helpen lekker in hun vel te zitten en gezond op te kunnen groeien. Een goede basis bieden voor de rest van hun leven.”

Wil jij je ook inzetten voor een betere leefomgeving van kinderen en jongeren en heb jij leuke en/of creatieve ideeën om dit mogelijk te maken? Neem dan vooral contact op met Kayra via k.rodijk@stichtingdewelle.nl