Graffiti-workshop tijdens Week van de Amateurkunst

Het jongerenwerk van De Welle organiseert tijdens de Week van de Amateurkunst (WAK) in Wierden samen met Kaliber Kunstschool en Stichting Kandjoli een graffiti-workshop. Deze workshop is speciaal voor jongeren van 10 tot 17 jaar uit gemeente Wierden. Onder begeleiding van jongerenwerker Mark en graffiti-artiest Maxim leren zij hoe ze met graffiti op hun eigen manier een kunstwerk kunnen maken.

Deze graffiti-workshop is op dinsdag 25 juni 2024 van 18.30 tot 20.30 uur op het terrein van Stichting Kandjoli aan de Chris Soumokilstraat 69a in Wierden. Deelname is gratis en er zijn 30 plekken beschikbaar. Wees er dus snel bij want vol = vol! Opgeven kan tot 20 juni 2024 door een mailtje te sturen naar jongerenwerk@stichtingdewelle.nl.

Graffiti-workshop in Ypelo groot succes
Dat een graffiti-workshop jongeren aanspreekt, bleek ook tijden de graffiti-workshop op 31 mei in het Akkerhus in Ypelo. Na uitleg door Mark en Maxim over hoe het spuiten met graffiti precies werkt, konden de jongeren zelf aan de slag. De één had het kunstwerk binnen een half uur af, een ander had aan twee uur nog niet genoeg, maar uiteindelijk ging elke deelnemer met een eigen grafitti-kunstwerk op canvas-doek naar huis.