Informatiebijeenkomst Sport- & Cultuurfestival 2023

De gemeente Hellendoorn, ZINiN en De Welle hebben de afgelopen jaren de handen ineen geslagen en samen met vele sport- en cultuuraanbieders uit de gemeente Hellendoorn meerdere, succesvolle edities van het Sport- & Cultuurfestival mogen organiseren. Ook in 2023 staat het Sport- & Cultuurfestival op de agenda en wel op zaterdag 9 september 2023.

Voorafgaand aan het evenement is er een informatiebijeenkomst op maandag 12 juni 2023 van 19.30 tot 21.00. De organisatie gaat dan met (belangstellende) sport- en cultuuraanbieders in gesprek over mogelijkheden, kansen en suggesties. Tijdens deze startbijeenkomst worden ook de plannen voor de aankomende editie gepresenteerd (spoiler: Het Sport- & Cultuurfestival 2023 wordt deels verplaatst naar het marktplein, zodat sport- en cultuuraanbieders zich nog beter kunnen presenteren aan het publiek). Ook is het tijdens deze bijeenkomst al mogelijk om een plekje (kavel) te reserveren.

Wil(len) jij/jullie namens/als sport- of cultuuraanbieder in de gemeente Hellendoorn de informatiebijeenkomst bijwonen? Meld je dan aan via https://kennismakenmetsporten.nl/sport-en-cultuurfestival-23

📌12 juni 2023 19.30 – 21.00 uur

📍Locatie: Theaterfoyer van ZINiN, Willem Alexanderstraat 7, 7442 MA Nijverdal