De Welle zet haar vrijwilligers in het zonnetje

De Welle kan niet bestaan zonder vrijwilligers. Zij ondersteunen bij activiteiten, rijden voor AutoMaatje, onderhouden contact met de inwoners, gaan op bezoek bij senioren, bezorgen warme en diepvriesmaaltijden aan huis, zetten zich in voor personenalarmering, zijn maatje, verrichten kleine hand- en spandiensten in en om het huis en ga zo maar door. Eigenlijk te veel om op te noemen. Daarom zet De Welle haar vrijwilligers graag in het zonnetje om te laten zien hoe blij De Welle met hen is!

Hiervoor hadden we op 17 mei in Nijverdal en op 23 mei in Wierden een gezellige bijeenkomst voor alle vrijwilligers georganiseerd met als thema: ‘Kiek!’ Ben jij fotogeniek?. Directeur Laura Westerik opende de bijeenkomst en benadrukte nogmaals het belang van de vrijwilligers voor De Welle. Daarna volgde onder het genot van een lekker drankje en hapje een workshop over het posten van berichten op social media en het maken van selfies. Deze workshop werd verzorgd door onze jongerenwerkers.