Nijverdal 0548 - 638810 | Wierden 0546 - 571693

Locatie Wierden

in 2013 bestond Stichting De Welle 2013 5 jaar in de gemeente Wierden. Het lijkt nog maar kort geleden, maar wat is er veel gebeurd! Jongerencentrum Vlierdijk geopend, verhuizing van de Grote Maatweg naar de Dokter G.H. Beensweg en de verhuizing enkele weken later ( ivm de komst van de school De Passie ) naar het Binnenhof, opening Maatwerk Stichting De Welle, start met Peuterwerk, voortzetten van de taken van de UVV, waaronder Tafeltje Dekje en het terugverhuizen naar de Dokter G.H. Beensweg en het gemeentehuis. Daarnaast zijn er veel, heel veel activiteiten georganiseerd, verbindingen gelegd, netwerken gecreëerd, en vooral veel geluisterd en samengewerkt met de inwoners van de gemeente Wierden. Dit heeft geresulteerd in prachtige initiatieven in verschillende Kulturhuzen, wijken en buurten.

Wij werken vanuit twee locaties waar welke elke ochtend op werkdagen van 8.30 tot 12.30 uur bereikbaar zijn. Kom gerust langs!

Bezoekadres:
Gemeentehuis Wierden
Pouliestraat 3
7642 EB Wierden

Bezoekadres en postadres:
Dokter G.H. Beensweg 21
7642 CH Wierden

Ook benieuwd naar de resultaten van het afgelopen jaar?
In het jaarverslag kunt u er alles over lezen!

Het uitgebreide verslag vindt u hier: http://www.stichtingdewelle.nl/jaarverslag-wierden-2016/

Geen zin om veel te lezen? Er is ook een verkorte versie gemaakt. Deze kun u hier bekijken! 170238_Welle De_jaarverslag Wierden 2016_KORT

13nov

SV Raduga verzorgt basketbalclinics en toernooi leerlingen basisonderwijs Enter