Nijverdal 0548 - 638810 | Wierden 0546 - 571693

Locatie Nijverdal

Stichting De Welle is ontstaan uit een fusie tussen Stichting Welzijn Ouderen en Servicebureau Welzijn in 2008. Later dat jaar werd VluchtelingenWerk Nijverdal/Hellendoorn ook onderdeel van De Welle. Na een laatste verhuizing van de front-office vanuit het gemeentehuis bevindt alles zich nu onder één dak. Hier klopt het hart voor Welzijn in de gemeente Hellendoorn. We zijn te vinden in wijken en buurten, initiëren activiteiten en mogelijkheden, zodat bewoners zo lang mogelijk zelfstandig in hun eigen omgeving kunnen blijven wonen. We leggen verbindingen en participeren in diverse overlegvormen. Ook werken we samen met andere maatschappelijke organisaties en onderhouden wij de contacten met het bedrijfsleven. In het pand is bovendien de vrijwilligersvacaturebank, Stichting Boom, Reisvereniging en Stichting Peuterspeelzalen Hellendoorn gevestigd.

Ook benieuwd naar de resultaten van het afgelopen jaar?
In het jaarverslag kunt u er alles over lezen!

Het uitgebreide verslag vindt u hier: http://www.stichtingdewelle.nl/jaarverslag-hellendoorn-2016/

Geen zin om veel te lezen? Er is ook een verkorte versie gemaakt. Deze kun u hier bekijken! jaarverslag Hellendoorn 2016_KORT

21nov

Aanvraag Dorpsbudget Nijverdal