Nijverdal 0548 - 638810 | Wierden 0546 - 571693

Locatie Nijverdal

Stichting De Welle is ontstaan uit een fusie tussen Stichting Welzijn Ouderen en Servicebureau Welzijn in 2008. Later dat jaar werd VluchtelingenWerk Nijverdal/Hellendoorn ook onderdeel van De Welle. Na een laatste verhuizing van de front-office vanuit het gemeentehuis bevindt alles zich nu onder één dak. Hier klopt het hart voor Welzijn in de gemeente Hellendoorn. We zijn te vinden in wijken en buurten, initiëren activiteiten en mogelijkheden, zodat bewoners zo lang mogelijk zelfstandig in hun eigen omgeving kunnen blijven wonen. We leggen verbindingen en participeren in diverse overlegvormen. Ook werken we samen met andere maatschappelijke organisaties en onderhouden wij de contacten met het bedrijfsleven. In het pand is bovendien de vrijwilligersvacaturebank, Stichting Boom, Reisvereniging en Stichting Peuterspeelzalen Hellendoorn gevestigd.

Ook benieuwd naar de resultaten van het afgelopen jaar?
In het jaarverslag kunt u er alles over lezen!

Het uitgebreide verslag vindt u hier: http://www.stichtingdewelle.nl/jaarverslag-hellendoorn-2016/

Geen zin om veel te lezen? Er is ook een verkorte versie gemaakt. Deze kun u hier bekijken! jaarverslag Hellendoorn 2016_KORT

13jun

Vooraankondiging Beursvloer Hellendoorn

0 Reacties
Op vrijdag 2 november vindt voor de 7e keer de Beursvloer Hellendoorn plaats van 17.00 tot 18.30 uur. Een sprankelend... Lees verder →
13jun

De zomeractiviteiten voor jongeren komen er weer aan!

0 Reacties
Ook dit jaar organiseert het jongerenwerk van Stichting De Welle weer te gekke activiteiten in de zomervakantie.  GEMEENTE HELLENDOORN| Zondag... Lees verder →

Agenda Nijverdal