Nijverdal 0548 - 638810 | Wierden 0546 - 571693

Beursvloer Hellendoorn, 4 november 2016

Wereldwinkel in gesprek met Hegeman Bouwbedrijf

De Beursvloer Hellendoorn is een sprankelend en spraakmakend ontmoetingsevenement waar commercieel en ideëel elkaar ontmoeten en waarbij geld taboe is! Dit jaar is op 4 november Restaurant De kroon in Hellendoorn de gastheer.

Maatschappelijk bewust ondernemen ook iets voor u?
Natuurlijk! De mogelijkheden zijn onvoorstelbaar groot en dat allemaal met een gesloten portemonnee. Al ruim 50 bedrijven hebben de afgelopen jaren één of meerdere keren hun medewerking verleend. Op de beursvloer delen bedrijven en instellingen hun kennis, kunde, menskracht en middelen door het sluiten van concrete matches met maatschappelijke organisaties, stichtingen, verenigingen of onderwijsinstellingen.

Meedoen
Wilt u deelnemen maar heeft u nog geen aanbod in gedachten of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met Evelien Hondebrink via 0548-638803 of e.hondebrink@stichtingdewelle.nl.

De ‘live’ ontmoeting van ideëel en commercieel tijdens dit evenement is van onschatbare waarde. Zeker nu de bodem van veel subsidiepotjes door bezuinigingen in zicht komt. Het zet de bestuurders en vrijwilligers aan tot creatief denken. Wat kunnen zij bieden aan de samenleving?! Ervaring leert dat ondernemers wel degelijk maatschappelijk betrokken zijn, maar liever in nature iets doen, dan dat ze geld geven. U heeft mankracht en/of capaciteiten beschikbaar waar organisaties enorm blij mee zijn. Een prachtige insteek om acte de présence geven op 4 november!

16.45 uur                            Ontvangst en registratie
17.00 uur                            Welkomstwoord en opening door de burgemeester Raven
18.30 uur                            Sluiting Beursvloer
18.30 – 19.00 uur              Bekendmaking aantal matches

Hellendoorn

De Beursvloer Hellendoorn is op vrijdag 4 november 17.00 tot 18.30 uur. Meer informatie kunt u verkrijgen bij Evelien Hondebrink via 0548-638803 of e.hondebrink@stichtingdewelle.nl.

Wierden

De eerstvolgende Beursvloer in Wierden is nog  niet bekend. Meer informatie hierover kunt u verkrijgen bij Ria Maassen van den Brink via 0546-571693 of r.mvdbrink@stichtingdewelle.nl.