Actief worden als vrijwilliger voor De Welle?
Dat kan! Inmiddels zijn er meer dan 700 mensen als vrijwilliger voor De Welle actief en daar zijn wij maar wat blij mee! Er zijn allerlei mogelijkheden om je in te zetten: als seniorenvoorlichter, huiscoach, activiteitenbegeleider, baliemedewerker, chauffeur of maaltijdbezorger. En dat is nog lang niet alles!

Benieuwd naar alle mogelijkheden? Neem dan contact op met één van onze coördinatoren vrijwilligerswerk:

Ook als je niet precies weet wat je wilt of kunt, ben je van harte welkom. We kijken graag samen met jou welk vrijwilligerswerk het beste past bij jouw kwaliteiten en interesses. Geheel vrijblijvend en zonder verdere verplichtingen. Meer informatie over vrijwilligerswerk bij De Welle vind je ook in onze handleiding voor nieuwe vrijwilligers.

Vrijwilligerswerk gemeenten

Via HellendoornDoet! en WierdenDoet! coördineert De Welle het vrijwilligerswerk in de gemeente Hellendoorn en de gemeente Wierden. Op www.hellendoorndoet.nl of www.wierdendoet.nl vind je allerlei informatie om geïnspireerd aan de slag te gaan, als vrijwilliger of als vrijwilligersorganisatie.

Ben je al actief voor een vrijwilligersorganisatie? En wil je meer informatie over het werven van vrijwilligers, het aanmelden van vrijwilligersvacatures of hoe je vrijwilligers goed kunt begeleiden en waarderen? Of heb je vragen over hoe het zit met de verzekeringen? Ook met deze vragen kun je bij ons terecht!

Dianne van Egmond
WierdenDoet!